Værksted Natur og Teknik

Værksted
Natur og Teknik

lørdag den 18. oktober 2008

motiver til grafik opgave


Dette billede af en dahlia med vandråber af taget med min mobil.Det er et ud af 30.Det blev tilgengæld også rigtig flot.. Jeg har opladet dette foto på Flickr Tag et kig forbi.
Mit kamera er det jeg har på min mobil,og det kan desværre ikke tage de nærbilleder jeg ønsker af dråber i naturen(se græstrået).Så jeg har snydt og søgt fotos på flikcr .Hvor er der dog ufattelig mange gode fotos der,så jeg vælger at lave mig et album med dråber i naturen.








2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Ja, det kræver to ting at tage sådan nogle flotte billeder: et kamera og et billedøje. Jeg kan se, du har øjet, så du må jo bare i gang med at spare sammen til kameraet :D

BIRGIT sagde ...

Ja Lis,det kræver et super godt kamera har jeg erfaret,så for at fornøje mit fornøjelsesøje, er det bestemt det næste jeg investerer i :-D