Værksted Natur og Teknik

Værksted
Natur og Teknik

lørdag den 6. marts 2010

Broderi

Jeg forsøgte mig med kædesting og pludselig synede en fisk frem Vendte jeg pariret om så blev det pludselig til en ananas :-)


Her brugte jeg løse sting og efter nogen tid formede der sig et hjerte frem


Her hele processen, der startede ud med et stykke krøllet parir jeg kun kunne se en masse bølger i.
Jeg gik igang med at følge nogle af bølgerne i papiret og pludselig stod der VNT dog ikke snor lige, men med lidt vilje kan bogstaverne ses;-D
Sjovt at sy i papir, det havde jeg aldrig drømt om at gå igang med, men det praktiske er at man bare sidder og syr, som sad man og lavede krudseduller på et stykke parir der så pludselig kommer til at ligne et eller andet, eller også gør det ikk;-D








1 kommentar:

Mette Solkær sagde ...

ja, det kan jo godt være man ikke bliver lykkelig af at sitte og sy i et stykke papir, men på den anden side, kan man sy i papir, kan man sy i hvad som helst! Så....
;O)