Værksted Natur og Teknik

Værksted
Natur og Teknik

fredag den 12. september 2008

Nattevandring

Her til aften slog vi lige et vend forbi Biotopen.Den ligger nemlig ret belejliget tæt på rideskolen hvor vi har opstaldning til Emma´s ponyer.Så da hun var hentet efter dagens dont, kørte vi lige ned for at se til Biotopen.Det var med håb om at se grævlingene.
Jeg må sige,at skal jeg det igen ved mørkets frembrud bliver det med en pandelampe.Mobilen lyser ikke ret meget i mørke og går ud hele tiden.Ret uhyggeligt.
Og hvad mere uhyggeligt der var dernede var skrigende
flagermus,de peb om ørene på os,godt vi havde hestene,Chica og Salma prustene i hælene på os som et par bodyguards.Havde Emma ikke været med var jeg nok rendt hurtigt tilbage til bilen,men nu mandede jeg mig lige lidt op, og tog Emma beskyttende i hånden;-D
Nå men jeg må erkende at det nok var for sent,det var for mørkt og ret ufarbart at gå der og ikke kunne se en pind for sig.Dog havde jeg mere gangbart fodtøj på til aften-støvler,men de er godt nok glatte i fugtig græs.
Vi vendte om og gik i sikkerhed.Men nu fik jeg da en ide til hvad vi kan lave af dyrebolig.Vi laver en kasse til flagermus..

Ingen kommentarer: